EUROCONSULT
EUROCONSULT - mai mult decat o firmă de consultanţă, reprezintă un grup de
firme, obiectivul principal fiind oferirea unor soluţii integrate potenţialilor
beneficiari.
- S-a constituit in 30.11.2000, obiectul principal de activitare fiind desfașurarea
activităților de consultare pentru afaceri și management, precum și desfașurarea
activităților de reorganizare și/sau lichidare
- Societatea a desfăşurat o activitate neîntreruptă de la înfiinţare până
în prezent, acumulând o experienţă considerabilă în domeniile de activitate
în care a activat.
- Începând cu anul 2007 activitatea de insolvenţă s-a separat de cea de
consultanţă pentru afaceri şi management, portofoliul de insolvenţă fiind
preluat de nou înfiinţata societate profesională EUROCONSULT S.P.R.L.,
EUROCONSULT S.R.L. continuând activitatea de consultanţă.
Între firmele deţinute de grupul EUROCONSULT amintim:
- Euroconsult S.R.L. – Societate de consultanţă în afaceri şi management
- Euroconsult S.P.R.L. – Societate practician în insolvenţă
- Euroconsult S.P.R.L. filiala Bihor – Societate practician în insolvenţă
- Euroconsult S.P.R.L. filiala Bucuresti – Societate practician în insolvenţă
- Finbus Consulting S.R.L. – Societate de Contabilitate
Managementul companiei este alcatuit din experti si specialisti cu experienta
relevanta, proveniti din mediul de afaceri din Romania.
De asemenea, pentru a oferi o gama completa de servicii clientilor nostri,
am selectat colaboratorii potriviti, dupa criterii exigente, deoarece, in
viziunea noastra, proiectul clientului este prioritar, iar clientul trebuie
sa fie “Foarte multumit” si sa se simta in siguranta atunci cand stie ca proiectul
sau este elaborat profesional si transparent de la inceput si pana la finalizarea
sa.
Suntem pregatiti pentru orice provocare venita din partea clientilor nostri.
Gama noastra de servicii este completa, acoperind cele mai variate domenii
de activitate. Tratam cu maturitate succesul, stim sa-l gestionam astfel incat
sa nu tradam increderea pe care clientii ne-o acorda si pentru care le multumim.
Ceea ce trebuie precizat este faptul că EUROCONSULT este mai mult decât o firmă
de consultantă, reprezintă un consortiu de firme, obiectivul principal fiind
oferirea unor solutii integrate potenţialilor beneficiari. Pentru că pentru
noi este foarte important beneficiarul şi timpul
său preţios venim în întâmpinarea acestuia cu o ofertă complexă pentru
a minimiza pe cât posibil perioada pe care acesta o risipeşte în contactarea
serviciilor de consultanta, contabilitate etc.
DEŢINEM:
- o reţea informatică (calculatoare, imprimante,
scanere, laptopuri etc.) care asigură un transfer sigur şi rapid al informaţiilor
între departamente, precum şi crearea unei baze de date comune.
- software performant pentru contabilitate, analiza- diagnostic,
analiza- statistică, cercetare de piaţă, managementul proiectului;
- săli de şedinţe, menite să asigure desfăşurarea optimă
a oricăror întâlniri cu posibilii clienţi, consultări cu colaboratorii
externi, şedinţe de lucru cu angajaţii societăţii orientate spre eficientizarea
muncii;
- parc auto propriu, format din autoturisme puse la dispoziţia
membrilor echipei pentru deplasarea rapidă la diferite destinaţii. Acestea
permit mobilitatea specialiştilor participanţi la realizarea proiectului,
care se pot deplasa în orice situaţie acolo unde necesităţile profesionale
le impun;
- abonamente la publicaţiile de specialitate oferite atât
pe suport de hârtie, cât şi pe suport electronic, o adevărata bibliotecă
juridică şi de afaceri puse la dispoziţia membrilor echipei pentru a putea
formula opinii şi propune măsuri de nivel ridicat în exercitarea atribuţiilor,
precum şi în desfăşurarea eficientă şi în conformitate cu legea;
- aparatură audio-video performantă (camere foto digitale,
camere video, retroproiectoare, videoproiectoare, etc.) permite obţinerea
de imagini de înaltă calitate, imagini care servesc realizării unui marketing
performant (prin crearea unor prezentări atractive, (CD/DVD)).
Pe scurt, o echipă de oameni dedicati care au abilităţile şi competenţele
necesare acestor servicii.
Colaborăm cu cele mai bune cabinete de avocatură, societăţi specializate în
evaluări membre A.N.E.V.A.R..
Suntem membri ai: A.M.C.O.R. (Asociatia Română a Consultanţilor
în Management) din 2005.
PRINCIPIILE PE CARE ESTE FUNDAMENTATĂ ACTIVITATEA NOASTRĂ
Principiile care au condus activitatea societăţii noastre de la înfiinţarea
ei până în prezent constituie fundamentul pe care această societate s-a construit
şi s-a dezvoltat:
- Încredere, confidenţialitate, respect şi loialitate, toate reprezentând
valori centrale pe care se consolidează relaţiile noastre intersocietare
precum şi cele cu colaboratorii, partenerii, clienţii;
- Maxima operativitate în asigurarea serviciilor de consultanţă;
- Flexibilitate în utilizarea metodelor de lucru şi a soluţiilor adoptate;
- Comunicare constantă şi eficientă cu clienţii;
- Seriozitate şi corectitudine faţă de toţi cei cu care şi pentru care lucrăm;
- Evitarea conflictelor de interese;
- Consecvenţă în profesionalism dar şi inventivitate în găsirea soluţiilor
adecvate rezolvării diferitelor situaţii cu care suntem confruntaţi;
- Perseverenţă, ca soluţie împotriva plafonării profesionale;
- Atitudine proactivă orientată spre interesul clienţilor societăţii.
Acţiunile noastre sunt îndreptate, către:
Asigurarea satisfacţiei clienţilor
Înţelegerea particularităţilor problemelor clientului, trebuie să ducă la
oferirea de soluţii adecvate şi oportune. Încrederea, confidenţialitatea,
respectul şi loialitatea reciprocă sunt valori centrale pe care se consolidează
relaţiile noastre. Acţiunile şi iniţiativele noastre au la bază dorinţa unor
relaţii de durată, reciproc benefice.
Asistenţă în implementarea soluţiilor recomandate
Adaptarea structurii şi culturii organizaţionale la cerinţele foarte dinamice
ale raporturilor de pe piaţă reprezintă un proces complex. În condiţiile unei
economii în tranziţie, asigurarea unei flexibilităţi în acest sens, devine
o urgenţă şi o şansă de supravieţuire.
Organizarea de echipe flexibile şi multidisciplinare
Suntem convinşi că numai o puternică echipă de profesionişti adecvat motivaţi,
poate genera soluţiile care să asigure clienţilor noştri avantaje competitive.
Resurse:
Echipa de lucru propusă pentru realizarea proiectelor a dezvoltat în decursul
activităţii sale o bază logistică care permite informarea permanentă, conformă
realităţilor curente, a personalului angajat, a conducerii, comunicarea rapidă
între toţi membrii echipei, mobilitate şi flexibilitate maximă, consultarea
ultimelor noutăţi şi apariţii în domeniul legislativ şi în domeniile pe care
le implică activitatea noastră, precum şi rezolvarea promptă a situaţiilor
de criză.
BENEFICIILE CLIENŢILOR
Avantajele pe care le oferim clienţilor şi partenerilor noştri constau în:
- Buna cunoaştere a legislaţiei şi practicii în domeniu;
- Managementul eficient al timpului;
- Minimizarea costurilor şi utilizarea eficientă a resurselor;
- Specializarea angajaţilor pe domenii de activitate precum Domeniul Financiar,
Juridic, Marketing şi Imobiliar;
- Excelenta reputaţie profesională pe piaţa serviciilor de consultanţă pentru
afaceri şi în relatia cu autorităţile publice.
ATESTARI SI ACREDITARI
- Am obţinut atestarea managementului calităţii prin Certificatul de Atestare
numărul Q-2181/07, valabil până în MAI 2014, emis de QSCert Spol s.r.o.
– Management Systems Certification Body
- Am fost înscrisă în lista practicienilor agreaţi de Agenţia Naţională
de Administrare Fiscală putand activa în raza oricărui Tribunal din România
- Înscrisă în lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de Autoritatea
pentru Valorificarea Activelor Statului
SUPORT LOGISTIC
- Reţea informatică (calculatoare, imprimante, scanere, laptop-uri, etc)
- Birouri în Arad, Oradea si Bucuresti
- Săli de şedinţe
- Spaţii de depozitare şi arhivare
- Parc auto propriu
- Abonamente la publicaţiile de specialitate
- Abonamente on-line la serviciile furnizate de Oficiul Naţional al Registrului
Comerţului şi la Buletinul Insolvenţei
- Aparatură audio-video performantă
- Pagină web